måndag 24 juni 2013

Skit dag

Hej! Idag har jag verkligen haft en riktig skit dag. Är så jäkla arg. Började med att jag med full kraft slog mig själv på smalbenet med en 4 kg tung hammare. Kändes som jag slog av benet på mig själv först. Nu ömmar det mest och blev ett fult märke. Var jätte trött på jobbet över huvudtaget så det gick inte jätte bra men jag klarade av dagen. Blev inte bättre när jag kom hem heller och lyckades spilla kokande vatten över mina lår.

Resten av kvällen har jag försökt lösa det största problemet jag har just nu. Festivalbussen ställde in vår resa från Västerås till Bråvalla. Så nu måste vi försöka hitta ett alternativt sätt att ta oss dit. Problemet är bara att ingen vill eller kan köra oss dit med bil. Tåg känns inte heller som något alternativ då vi antagligen kommer bli strandsatta i Norrköping centrum då det är bussstrejk. Bajs!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar