måndag 17 juni 2013

Första jobb dagen!

Hej på er där ute, sitter hemma i soffan och är helt slut hehe. Jobbade min första dag på Coop lagret idag. Min tjänst handlar om att laga metallburar, så är ganska sliten i armarna nu. Haha vill inte veta hur det kommer kännas på onsdag. Jobbar bara en 4 dagars vecka dessutom nu första veckan eftersom det är midsommar, det är nice. Dan har gått bra, kändes som det bara var jag som behövde hjälp i början men det jämnade ut sig hehe. Ibland känner man sig lite fjantig dock när man inser att man inte är lika stark som grabbarna men blir väl starkare med tiden. Haha dem kan ju t.ex. sätta sig på en kant av buren och böja till den, när jag försökte hände det ingenting. Vägde för lite haha! Nu ska jag vila lite och sen är det dags att sätta igång med maten.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar