torsdag 20 juni 2013

Alkis?

Hej hopp alla! Idag har jag först jobbat fram till fyra, efter det gick jag hem och böt om lite snabbt. J plockade upp mig och vi har flängt runt en massa för att fixa det sista inför festivalen. Vi skrev ut biljetter, handla brasse-stolar osv. Även sålklart det viktigaste, sprit! Haha nej men bli inte rädda för bilden här, det är visserligen sprit som jag bara köpt idag men det är till i morgon också då det är midsommar. Känns bra ändå, nu är jag festival redo.

Nu kommer snart E hit, vi går nog och köper en pizza eller nått och bara myser resten av kvällen. Är helt slut nu. Skulle behöva städa men orkar verkligen inte. Får ta tag i det på förmiddagen i morgon. Innan midsommar firandet sätter igång. Kommer nog bara orka duscha ikväll, sen ska ja bara slappa hehe. Bjuder även på en liten festlig bild på mig och J.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar