fredag 13 juli 2012

Sommar?

Alltså ska det här verkligen föreställa sommar? Jag blir helt knäpp snart. Det regnar ju ta mig f*n hela tiden. Jag har inte ens fått mig en måltid med färskpotatis. Inte fått den där känslan man bara har på sommaren om att : Nu åker vi och badar! Gaah, ska vi verkligen behöva leva i en enda lång vinter bara?  Jag måste iväg på lite solsemester i höst annars kommer jag bli tokig.

Här får ni istället en önskeoutfit jag önskar att jag hade kunnat glida runt i under sommaren. Men med det här vädret är det ju typ omöjligt. Känns ju inte direkt jobbigt heller att jag jobbar den här sommaren heller så det är ju skönt. Inte varit direkt avis på dem som haft semester hittills.


2 kommentarer:

  1. Men gud var det du som kom in på Carlings och började jobba när jag provade kläder som bäst? Haha. Kul att se dig också även om jag var omedveten om det då ;)

    SvaraRadera