måndag 16 juli 2012

Räkmacka

Idag har jag spenderat nästan hela dagen med min mamma. Vi började med att åka till lasarettet för att lämna lite blod. Efter det handlade vi lite. Både på systemet, Arken zoo och ICA. Eller det var mest mamma som shoppa, jag har inga pengar haha. Behövde bara nytt till katten, lite mat å sand och sånt. Efter det begav vi oss hem till mamma som fixade i ordning lite räkmackor åt oss. Sjukt gott var det! Somnade sedan en sväng på hennes soffa haha. Till slut tog vi oss i alla fall hem hit till mig. Vi städade undan en massa och försökte dra ut kylskåpet från sitt hål. Fick även ner överskåpet och kastade det.

Efter att ja städat ett tag och fått undan här hemma åkte vi till återbruket med massa skit. Sen släppte mamma av mig hemma och åkte hem. Jag somnade igen haha på min egen soffa. Sjukt trött har jag varit. Nu på kvällen ringde brorsan och kollade om jag skulle med hem till mamma igen. Där det bjöds på mer mat haha och det tackar jag ju inte nej till. Så han plockade upp mig och vi käkade stuvade makaroner och köttbullar med en sallad till. Smarrigt! Nu blir det väl bara att slappa en stund till i soffan innan det är dags att sova. Ska upp och jobba imorrn, fick hoppa in lite extra.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar