onsdag 4 juli 2012

Onsdag 4 juli

Idag vaknade jag och tog det lugnt hemma, funderade på om jag skulle sola men kom aldrig ut. V hörde av sig så vi valde att åka till Erikslund istället för han ville kika på lite nya solbrillor. Hämtade mitt efterlängtade schema också på jobbet när jag ändå var där hehe. När han hade hittat ett par solglasögon så åkte vi till El-giganten och kollade på en ny kyl och frys till mig. Mitt är ju trasigt och det är på tiden att jag fixar ett nytt nu snart. Har så jävla svårt att ta tag i saker bara. Helt sjukt. Bara att städa här hemma för mig tar hur lång tid som helst.

Ja ja nån dag blir det väl gjort. Ska försöka ta tag i städningen här först och beställa en ny kyl å frys. Skönt att dem kör ut dem i alla fall så man slipper hyra släp och skit också. Har för mycket kläder har jag nog kommit fram till så ska rensa ur lite så kanske det blir lättare att städa? Nu ikväll blir det bara lugnt här hemma, försöka plocka lite och kanske få undan nånting. I morgon ska jag få jobba lite igen, känns bra. Tjäna lite pengar är alltid skönt.

Shorts - Levis 501, Top - Gina tricot, Skor - Converse, Solglasögon - Ray Ban, Armband - Thailand.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar