torsdag 4 juli 2013

Work work...

Hej! Det var inte igår. Fy fan, veckan har bara gått åt till att försöka återhämta sig efter Bråvalla och jobba. Haha men det verkar inte gått allt för bra, för idag somnade jag när jag kom hem i två timmar. Behöver verkligen sova verkar det som, skulle lätt kunna somna nu igen, men tänkte att jag ska lägga mig om ett par timmar. Tur att jag vaknade igen så jag kunde gå upp och laga mat hehe.

Vad har jag annars gjort i veckan? Ja igår var jag en sväng med mamma på IKEA. Vi skulle handla något skåp hon ville ha. Fanns dock bara ett paket kvar som var mosat så det vågade vi inte köpa. Jag fick i alla fall två nya matlådor med mig hem och ett litet träd. Hoppas det får vara ifred från kattfan. Annars har jag mest bara umgåtts med E.

Ikväll blir det lugnt, mys med katten. Kika på nå kul program kanske eller en film. Sen blir det sova igen, dels för att jag är trött och dels för att jag måste upp och jobba igen. Därför bjuder jag på en fin liten bild på mig i jobb outfit!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar