onsdag 17 juli 2013

Försvunnet paket

Fan då! Fick min AVI med att jag fått ett paket, vilket såklart innehåller mina shorts. Men när jag gick till ICA sa kassörskan där att det hade blivit skickat till Coop. Vilket jag tyckte var jäkligt konstigt, då Coop inte tar emot paket och post på det viset. Fick svaret att posten hade skickat en massa fel. Gick till Coop, men dem hade såklart inte fått in nå paket. Orkar inte. Vad gör jag nu då liksom? Väntar nån dag till och går tillbaka till ICA och hoppas att det har kommit in. Uuuhuhuh....


3 kommentarer:

  1. Var precis med om samma sak! :o Så det skickade nytt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fan va sjukt :( Jävla sommarjobbare! Men det ska ligga på nå Coop nära tydligen på Skallberget. Hoppas det stämmer :/ Är ju lxm från Tradera, så ingen kan ju skicka ett par till.

      Radera