torsdag 1 augusti 2013

Jobb vecka

Hej på er! Ja jag jobbar på som vanligt jag hela veckan. Hoppas på att mitt paket från Nelly ska hinna fram i morgon, tvivlar dock. I morgon är det ju tack och lov fredag också. Mår dock lite kasst över att alla ska ut i det fina vädret med segelbåtar och annat och jag måste jobba. Uhuhuhuh....! Ska försöka joina dem sen efter jobbet i alla fall.

Idag efter jobbet så mötte jag upp J på stan. Vi kollade lite allt möjligt och jag blev skit sugen på att göra om mitt hem. Men vi får se hur det blir med det, finns inte direkt pengar till nå sånt som det ser ut just nu i alla fall. Vi käkade också när vi ändå var igång, tog min nya favorit sallad på Coffeehouse by George. Nej nu blir det sova så jag orkar med sista dagen på jobbet i morgon innan jag får lite ledigt. Eller ledigt å ledigt, är uppbokad hela helgen och hoppas jag så mycket som möjligt hinner träffa mina tjejer E & E som kommer hem en sväng.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar