måndag 3 september 2012

Sola

Sådär nu har jag äntligen planterat min rumpa i soffan igen haha. Jag snörade på mig mina easytones och tog en powerwalk in till Happy Island i stan. Det är ett solställe som nyss har öppnat i stan. Måste säga att jag gillar det, dörren står alltid öppen och det är bara att gå in. Det är nytt och fräscht med nya bäddar och ah nej jag gillar det. Kan jag rekommendera!

Vill vara lite brun och snygg till festen på lördag. Dessutom har jag börjat fundera på att ta upp det här med solande. Jag vet det är skit dåligt men min hy blir så jäkla mycket bättre när jag solar. Efteråt sprang jag in på Hemköp och köpte med mig lite mat och sånt som kan vara bra att ha. Powerwalkade hem igen. Väl hemma igen kastade jag i mig en del av maten jag köpte och njöt av solen som strålar så härligt idag. Super nice väder!

Nu då? Jag vet inte, är ganska trött så jag kanske slocknar en stund. Vilket inte gör så mycket med tanke på hur lite jag sovit dem senaste dagarna. Vad ska ni göra ikväll?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar